Ichki ishlar akademiyasi kursantlarining favqulodda vaziyatlarda qaror qabul qilish jarayonini takomillashtirishning nazariy metodologik asoslari

Авторы

  • Sayyora Kadirova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17231546

Ключевые слова:

favqulodda vaziyat, qaror qabul qilish, kompetensiya, pedagogik asoslar, psixologik yondashuv, kursant, metodologiya.

Аннотация

Mazkur maqolada Ichki ishlar akademiyasi kursantlarining favqulodda vaziyatlarda qaror qabul qilish
jarayonini takomillashtirishning nazariy-metodologik asoslari yoritilgan. Qaror qabul qilish kompetensiyasi kursantlarning
kasbiy tayyorgarligida muhim o‘rin tutadi. Tadqiqotda pedagogik va psixologik yondashuvlar asosida qaror qabul qilishni
rivojlantirish omillari tahlil etiladi. Xususan, operativ vaziyatlarda tezkor tahlil, muqobil yechimlarni ishlab chiqish va
oqilona qarorlarni tanlash mexanizmlari ko‘rib chiqiladi. Maqolada zamonaviy ta’lim texnologiyalaridan foydalanish, interaktiv
mashg‘ulotlar va simulyatsion metodlar orqali kursantlarning fikrlash jarayonini takomillashtirishga oid metodik tavsiyalar
ham berilgan.

Биография автора

  • Sayyora Kadirova


    Andijon davlat pedagogika instituti mustaqil izlanuvchisi

Библиографические ссылки

1. Hasanov O. Kasbiy kompetensiyalarni shakllantirishning nazariy asoslari. – Toshkent: Fan, 2019. – 215 b.

2. Karimov B. Ichki ishlar organlari faoliyatida tezkor vaziyatlarni boshqarish metodikasi. – Toshkent: Akademnashr,

2020. – 188 b.

3. O‘zbekiston Respublikasi Ichki ishlar vazirligi me’yoriy hujjatlari. – Toshkent, 2021. – 145 b.

4. Tursunova N. Tezkor vaziyatlarda samarali qaror qabul qilish psixologiyasi. – Toshkent: Psixologiya ilmiy jurnali, 2022-

yil, 3(12), 45–59.

5. Rasulov F. Ichki ishlar akademiyasi kursantlarining metodik tayyorgarligi. – Toshkent: Akademik nashriyot, 2023-yil

Опубликован

2025-09-02

Как цитировать

Ichki ishlar akademiyasi kursantlarining favqulodda vaziyatlarda qaror qabul qilish jarayonini takomillashtirishning nazariy metodologik asoslari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(9). https://doi.org/10.5281/zenodo.17231546