Tarbiya ijtimoiy-madaniy hodisa sifatida: an’anaviy qadriyatlar va zamonaviy pedagogik yondashuvlar uyg‘unligi

Авторы

  • Feruza Muhammadiyeva Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17218814

Ключевые слова:

tarbiya, A. Avloniy, insoniyat, tarix, barkamol shaxs, ta’lim, ijtimoiy hodisa

Аннотация

Ushbu maqolada tarbiyaning faoliyat sifatida ijtimoiy hodisa ekanligi ilmiy jihatdan tahlil qilingan. Adib
A. Avloniy qarashlari asosida tarbiyaning insoniyat hayotidagi o‘rni yoritilgan hamda pedagogik faoliyat tarixning barcha
davrlarida mavjud bo‘lganligi asoslab berilgan.

Биография автора

  • Feruza Muhammadiyeva


    Termiz davlat pedagogika instituti,
    Maktabgacha va boshlang‘ich ta’lim fakulteti,
    Maktabgacha ta’lim kafedrasi katta o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

1. Turakulovna M. F., Qizi M. M. M. Competence of the educator in the organization of visual activities // International

Journal of Philosophical Studies and Social Sciences. – 2021. – T. 1. – №. 2. – S. 100-103.

2. Muhammadiyeva F. T. Technology familiarization of preschoolers with various materials through cognitive research

activities // European Research. – T. 1. – S. 75.

3. Turakulovna M. F. Maktabgacha ta’limda texnologiya ta’limi: bolalarga artefaktlardan foydalanish va yaratish imkoniyatlarini

ta’minlash / Muhammadiyeva Feruza Turakulovna, Termiz davlat pedagogika instituti, Maktabgacha ta’lim

nazariyasi kafedrasi o‘qituvchisi // Образование и инновационные исследования. Хalqaro ilmiy-metodik jurnal. –

2023. – №. 2. – S. 180-182.

4. Cho‘tbayeva Aziza. Bolalar adabiyoti nafosat tarbiyasining asosiy vositasi sifatida / Cho‘tbayeva Aziza, Maktabgacha

ta’lim kafedrasi o‘qituvchisi, Termiz davlat universiteti Pedagogika instituti // Научно-практическая конференция. –

2022. – S. 1122-1124.

5. Muhammadiyeva F. The role of pedagogical workers of the preschool educational organization in social activities with

children // International Bulletin of Medical Sciences and Clinical Research. – 2023. – T. 3. – №. 4. – S. 94-96.

6. Muhammadiyeva F., Muyassar E. Maktabgacha ta’lim yoshidagi bolalarning xotirasini kuchaytirish usullari // Journal of

New Century Innovations. – 2023. – T. 28. – №. 5. – S. 54-59.

7. Muhammadiyeva F. Maktabga tayyorlov guruhlari tarbiyalanuvchilarini milliy qadriyatlar asosida tarbiyalash yo‘llari //

Interpretation and Researches. – 2023. – T. 2. – №. 1.

8. Muhammadiyeva F. The role of educators of the preschool educational organization in social activities with children //

International Bulletin of Applied Science and Technology. – 2022. – T. 2. – №. 10. – S. 225-227.

9. Muhammadiyeva F. As a factor of education-socialization // Web of Scientist: Международный научный

исследовательский журнал. – 2023. – T. 4. – №. 4. – S. 427-442. https://doi.org/10.17605/OSF.IO/M9KQ

10. Muxabbat Berdieva, Feruza Muhammadiyeva, Malika Jumaeva, Lola O‘tasheva. Beneficial effect of walnuts on brain

activity // BIO Web Conferences. – 2024. – S. 1-9.

11. Muhammadiyeva Feruza To‘raqulovna. Fundamentals of the formation of the competence of social development of

educators of the preschool educational organization // Экономика и социум. – 2024.

12. Чориева С. Ч. и др. Игра как ведущая деятельность ребенка дошкольного возраста // Gospodarka i Innowacje.

– 2024. – T. 48. – S. 138-140.

13. Чориева С. Ч. Умение учителя использовать современные образовательные технологии при подготовке

учащихся к педагогической деятельности на основе образовательных ценностей // Экономика и социум. – 2024.

– №. 10-2 (125). – S. 998-1001.

14. Choriyeva S. C. Talabalarni ta’limiy qadriyatlar asosida pedagogik faoliyatga tayyorlashni rivojlantirish tizimi // Educational

Research in Universal Sciences. – 2023. – T. 2. – №. 4 (Special). – S. 1177-1181.

15. Choriyeva S. Maktabgacha ta’lim tizimida ta’lim samaradorligini oshirishning muammo va yechimlari // Физико-

технологическое образование. – 2022. – №. 4.

16. Choriyeva S. Didactic opportunities of the national curriculum for mother tongue and reading literacy in primary schools

// Conferencea. – 2022. – S. 527-529.

Опубликован

2025-09-02

Как цитировать

Tarbiya ijtimoiy-madaniy hodisa sifatida: an’anaviy qadriyatlar va zamonaviy pedagogik yondashuvlar uyg‘unligi. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(9). https://doi.org/10.5281/zenodo.17218814