Bo‘lajak muhandislarni kasbiy rivojlantirish metodikasi

Авторы

  • Juraboy Axmedov Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17204802

Ключевые слова:

muhandislik oʻyinlari, axborotlashtirilgan ta’lim muhiti (ATM), imitatsion va matematik modellashtirish, muhandis-pedagoglar, dasturiy-didaktik ta’minot, Maqsadlar daraxti metodi, AR/VR texnologiyalari, 3D modellar

Аннотация

Maqolada oliy ta’lim tizimida axborot-ta’lim muhiti orqali muhandislik tafakkuri, mustaqil ishlash ko‘nikmalari,
texnologik savodxonlik va kasbiy moslashuvchanlik kabi xislatlarni shakllantirish maqsadida maxsus metodik tizim
ishlab chiqilgan. Maqola ilmiy-nazariy ishlanmalarni amaliyotga joriy etish bilan shug‘ullanuvchi mutaxassislarga asoslangan
holda tayyorlangan

Биография автора

  • Juraboy Axmedov


    Jizzax politexnika instituti
    “Kompyuter va dasturiy injiniring” kafedrasi v.b. professori

Библиографические ссылки

1. Xasanboyev J., To‘raqulov X.A., Xaydarov M., Xasanboyeva O., Usmonov N.O‘. Pedagogika fanidan izohli lug‘at.

Toshkent: Fan va texnologiya, 2009. 672 b.

2. Axmedov J.R. Muxandis-pedagoglarning innovatsion faoliyatini shakllantirishda axborot texnologiyalarini o‘rni. Jizzax:

JizPI tipografiyasi MChJ, 2021. 140 b.

3. Axmedov J.R. Tizimli tahlil. Darslik. UO‘K 303.732. Jizzax: Ilm nuri print MChJ, 2023.

4. Axmedov J.R. Axborotlashtirilgan ta’lim muhitida bo‘lajak kasb ta’limi o‘qituvchilarini innovatsion faoliyatga tayyorgarligini

takomillashtirish. P.f.f.d (PhD) diss. Toshkent, 2020. 160 b.

5. Axmedov J.R. Bo‘lajak o‘qituvchilarni innovatsion faoliyatga tayyorlashning harakatlar strategiyasi. Ta’lim, fan va innovatsiya:

Ma’naviy-ma’rifiy, ilmiy-uslubiy jurnal, Toshkent, 2019, №2, 68–74 b.

6. To‘raqulov O.X., Axmedov J.R., Xamzayev X.Q. Technology of organizing “Interactive Communication Platform”.

Eastern European Scientific Journal, Ausgabe 3, 2018, 297–304 b.

Опубликован

2025-09-02

Как цитировать

Bo‘lajak muhandislarni kasbiy rivojlantirish metodikasi. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(9). https://doi.org/10.5281/zenodo.17204802