Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining mantiqiy kompetentsiyalarini rivojlantirishning elektron metodikasi
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17165277Ключевые слова:
Mantiqiy kompetensiya, boshlang‘ich ta’lim, elektron metodika, axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, pedagogik yondashuv, metodik ta’minot, interfaol vositalar, raqamli kompetensiya, ta’lim samaradorligi, pedagogik innovatsiya.Аннотация
Mazkur maqolada bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining mantiqiy kompetensiyalarini rivojlantirish
masalasi tahlil etiladi. Elektron metodik vositalar orqali mantiqiy tafakkurni shakllantirish va uni o‘quv jarayonida qo‘llash
imkoniyatlari, shuningdek, zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalarining metodik xususiyatlari yoritiladi. Shuningdek,
mantiqiy kompetensiyalar tarkibi va mazmuni, ulardan samarali foydalanish metodikasi asoslab beriladi. Tadqiqot
natijalari o‘qituvchilarning pedagogik faoliyatida raqamli yondashuvlarni qo‘llash orqali ta’lim samaradorligini oshirishga
xizmat qiladi.
Библиографические ссылки
1. Abduqodirov A.A. Pedagogik texnologiyalar nazariyasi va amaliyoti. – Toshkent: O‘qituvchi, 2018.
2. Hasanboeva O.U., To‘xtaxo‘jaeva M. Pedagogika. – Toshkent: Innovatsion ta’lim, 2020.
3. Yo‘ldoshev J.G‘., Usmonov S.A. Ta’limda innovatsion texnologiyalar. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2019.
4. Ochilov M. Mantiqiy tafakkurni rivojlantirish metodlari. – Toshkent: Sharq, 2021.
5. Nishonov Q. Boshlang‘ich ta’lim metodikasi: nazariya va amaliyot. – Toshkent: Universitet, 2017.
6. Shodmonqulova D. Boshlang‘ich ta’limda mantiqiy fikrlashni rivojlantirish. – Toshkent: Fan, 2016.
7. Tursunov A., Matkarimova G. Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari ta’limda. – Toshkent: Iqtisod-Moliya, 2020.
8. Vygotskiy L.S. Maktab yoshidagi bolalarda tafakkur va nutq. – Moskva: Pedagogika, 1999.
9. Piaget J. Child’s Conception of Logic. – London: Routledge, 2001.
10. Anderson J.R. Cognitive Psychology and Its Implications. – New York: Worth Publishers, 2018.
11. Mishra P., Koehler M.J. Technological Pedagogical Content Knowledge: A Framework for Teacher Knowledge. –
Teachers College Record, 2006.
12. UNESCO. ICT Competency Framework for Teachers. – Paris: UNESCO Publishing, 2018.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.