Pedagogik faoliyatda stress namoyon bo‘lishiga ijtimoiy omillarning ta’siri

Авторы

  • Ug‘iloy Jumanova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.16753629

Ключевые слова:

stress, pedagogik faoliyat, ijtimoiy omillar, psixologik bosim, kasbiy stress, o‘qituvchi shaxsi, jamoaviy munosabatlar, rahbariyat bilan munosabat, oilaviy muhit, ijtimoiy-psixologik tahlil

Аннотация

Hozirgi zamon sharoitida stress omillari juda xilma-xil bo‘lib, ular nafaqat fiziologik (tanaga ta’sir qiladigan),
balki psixologik (ruhiy va emotsional holatga ta’sir qiladigan) va xulq-atvor (insonning reaktsiya va harakatlari) shaklida
namoyon bo‘ladi. Shu bois ushbu maqolamizda pedagogik faoliyatda stress holatlarining shakllanishiga ijtimoiy
omillarning ta’sirini ilmiy asosda tahlil qildik

Библиографические ссылки

Андреева Г.М. Социальная психология. М., 1996. С. 271.

Бодров, В. В. Стресс и психическая деятельность. – Moskva: Медицина, 1981. – 200 c.

Lazarus R. S., Folkman S. Stress, Appraisal, and Coping. – New York: Springer Publishing Company, 1984. – 10-50

p. 41

Lupien, S.J., McEwen, B.S., Gunnar, M.R., Heim, C. (2009). Effects of stress throughout the lifespan on the brain,

behaviour and cognition. Nature Reviews Neuroscience, 10(6), 434-445 p. 29

Maslach C. Burnout: The Cost of Caring. – Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall, 1981. – 300 p.60

Опубликован

2025-08-01

Как цитировать

Pedagogik faoliyatda stress namoyon bo‘lishiga ijtimoiy omillarning ta’siri. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(8). https://doi.org/10.5281/zenodo.16753629

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>