Pedagogik faoliyatda stress namoyon bo‘lishiga ijtimoiy omillarning ta’siri
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.16753629Ключевые слова:
stress, pedagogik faoliyat, ijtimoiy omillar, psixologik bosim, kasbiy stress, o‘qituvchi shaxsi, jamoaviy munosabatlar, rahbariyat bilan munosabat, oilaviy muhit, ijtimoiy-psixologik tahlilАннотация
Hozirgi zamon sharoitida stress omillari juda xilma-xil bo‘lib, ular nafaqat fiziologik (tanaga ta’sir qiladigan),
balki psixologik (ruhiy va emotsional holatga ta’sir qiladigan) va xulq-atvor (insonning reaktsiya va harakatlari) shaklida
namoyon bo‘ladi. Shu bois ushbu maqolamizda pedagogik faoliyatda stress holatlarining shakllanishiga ijtimoiy
omillarning ta’sirini ilmiy asosda tahlil qildik
Библиографические ссылки
Андреева Г.М. Социальная психология. М., 1996. С. 271.
Бодров, В. В. Стресс и психическая деятельность. – Moskva: Медицина, 1981. – 200 c.
Lazarus R. S., Folkman S. Stress, Appraisal, and Coping. – New York: Springer Publishing Company, 1984. – 10-50
p. 41
Lupien, S.J., McEwen, B.S., Gunnar, M.R., Heim, C. (2009). Effects of stress throughout the lifespan on the brain,
behaviour and cognition. Nature Reviews Neuroscience, 10(6), 434-445 p. 29
Maslach C. Burnout: The Cost of Caring. – Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall, 1981. – 300 p.60
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.