Ta’lim jarayonida o‘yinlardan samarali foydalanish texnologiyasi

Авторы

  • Yulduz Ortiqova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.16326436

Ключевые слова:

maktabgacha taʼlim, oʻyin texnologiyalari, pedagogik jarayon, bolaning rivojlanishi, didaktik oʻyin, interaktiv taʼlim, raqamli oʻyinlar

Аннотация

Mazkur maqolada maktabgacha taʼlim jarayonida oʻyin texnologiyalaridan samarali foydalanishning ahamiyati,
ularni qoʻllash usullari hamda bu texnologiyalarning natijalari yoritilgan. Tadqiqot natijalariga koʻra, oʻyin faoliyati
bolalarning nutqi, tafakkuri va ijtimoiy koʻnikmalarini rivojlantirish, shuningdek, taʼlim sifatini oshirishga xizmat qilishi ilmiy
jihatdan asoslab berilgan

Биография автора

  • Yulduz Ortiqova


    Shahrisabz davlat pedagogika instituti
    maktabgacha ta’lim magistranti

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022–yil 28–yanvardagi PF–60–sonli “2022–2026 yillarda Yangi O‘zbekistonning

taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi farmoni.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019–yil 8–oktabrdagi PQ–4477–sonli qarori “Maktabgacha ta’lim tizimini

rivojlantirishning qo‘shimcha chora–tadbirlari to‘g‘risida”.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020–yil 6–noyabrdagi PQ–4884–sonli qarori “Maktabgacha ta’lim sifatini

oshirish va qamrovini kengaytirishga doir chora–tadbirlar to‘g‘risida”.

Maktabgacha ta’lim davlat standarti. Toshkent: O‘zbekiston Respublikasi Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi,

Eshmuratova, N. (2020). Pedagogik texnologiyalar va interaktiv metodlar. Toshkent: Fan va Texnologiya nashriyoti.

Ortiqova, Y.A. (2024). Maktabgacha ta’limda o‘yin faoliyatining ahamiyati. Pedagogik izlanishlar ilmiy–amaliy jurnal,

№2, 45–49.

Shodmonova, S. (2019). Maktabgacha ta’lim metodikasi. Toshkent: Ilm Ziyo nashriyoti.

Smilansky, S. (1990). Sociodramatic Play: Pretending and Social Reality. New York: Teachers College Press.

Vygotsky, L.S. (1978). Mind in Society: The Development of Higher Psychological Processes. Cambridge, MA: Harvard

University Press.

Bodrova, E., & Leong, D.J. (2015). Vygotskian and Post-Vygotskian Views on Children’s Play. American Journal of

Play, 7(3), 371–388.

Опубликован

2025-07-01

Как цитировать

Ta’lim jarayonida o‘yinlardan samarali foydalanish texnologiyasi. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(7). https://doi.org/10.5281/zenodo.16326436

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>