Dars jarayonida o‘quvchilarning tanqidiy fikrlashini shakllantirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.16162677Ключевые слова:
dars jarayoni, mustaqil fikrlash, innovatsion, o‘quvchilar, shaxs, muammoli vaziyat, usul, g‘oya, ta’limАннотация
Ushbu maqolada dars jarayonida o‘quvchilarning tanqidiy fikrlashini shakllantirishni o‘rgangan olimlarning
qarashlari yoritilgan, tanqidiy fikrlashni rivojlantirish usullari bayon etilgan va xulosa keltirilgan
Библиографические ссылки
Usmanova A.A. Pedagogika va psixologiya. O‘quv qo‘llanma. – T.: JIDU, 304 b.
Yunusova Sh. O‘quvchilarning mustaqil o‘quv faoliyatini shakllantirish // Xalq ta’limi. – Toshkent, 1997. – №5.
Choriyev A. Pedagogika tarixi metodologiyasi. – T.: Fan, 2010. – 176 b.
Xalilov N. Mustaqil ta’lim shakllari // Xalq ta’limi. – Toshkent, 2002. – №5. – B. 51–54.
Теплов Б.М. Практическое мышление / Б.М. Теплов // Хрестоматия по общей психологии: Психология
мышления. – М., 1998. – 147 с.
Qalandarova M.K. Ta’lim jarayonida o‘quvchilarni individual yondashuv asosida intellektual rivojlantirish tizimi // p.f.f.d.
(PhD) dissertatsiyasi avtoreferati. – Chirchiq, 2021. – 47 b.
Barakaev M. va boshqalar. Mustaqil ta’limni tashkil etish metodikasi. O‘quv-uslubiy qo‘llanma. – T.: “Istiqlol nuri”, 2017
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.