Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida universal ta’lim faoliyatlari orqali tarbiyaviy maqsadlarga erishish imkoniyatlari

Авторы

  • Nafisaxon G‘aybullayeva Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15813815

Ключевые слова:

shaxsga yo‘naltirilgan yondashuv, refleksiya, tarbiyaviy maqsadlar, psixologik tayyorgarlik, ijtimoiy hamkorlik.

Аннотация

Ushbu maqolada zamonaviy pedagogik tafakkurda ta’lim va tarbiya o‘zaro integratsiyalashgan holda,
shaxs kamolotining ikkita ajralmas aspekti sifatida qaralmoqda. Boshlang‘ich ta’lim bosqichida bu ikki omilning uyg‘unligi
o‘quvchining kognitiv rivoji bilan bir qatorda, uning axloqiy-estetik qarashlari, mehnatga munosabati va ijtimoiy faol pozitsiyasini
shakllantirishda hal qiluvchi rol o‘ynashi yoritib berilgan.

Биография автора

  • Nafisaxon G‘aybullayeva


    Toshkent iqtisodiyot va texnologiyalari universiteti
    Namangan manzili o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Konstitusiyasi. – T.: Adolat, 2023. – 114 b.

O‘zbekiston Respublikasining Mehnat kodeksi. – T.: Adolat, O‘zbekiston, 2021. – 296 b.

O‘zbekiston Respublikasining Oila kodeksi. – T.: Adolat, O‘zbekiston, 2021. – 204 b.

Mirziyoyev Sh. Erkin va farovon demokratik O‘zbekiston davlatini birgalikda barpo etamiz. – T.: O‘zbekiston, NMIU,

Mirziyoyev Sh. Qonun ustuvorligi va inson manfaatlarini ta’minlash – yurt taraqqiyoti va xalq farovonligining garovi. –

T.: O‘zbekiston, 2017. – 48 b.

Mirziyoyev Sh. Buyuk kelajagimizni mard va olijanob xalqimiz bilan birga quramiz. – T.: O‘zbekiston, 2017. – 488 b.

Mirziyoyev Sh. Milliy tiklanishdan – milliy yuksalish sari [Matn]. – T.: (nashriyot ko‘rsatilmagan).

Higgins A. Ethics and Education in Teacher Training. – London: Routledge, 2016. – 136 p. – P. 74.

Qilicheva M. Tarbiya va shaxs shakllanishi. – Toshkent: TDPU, 2023. – 118 b. – B. 95.

Mamatqulov R. Tarbiyaviy faoliyatning pedagogik negizlari. – Toshkent: Iqtisod-Moliya, 2020. – 104 b. – B. 63.

Nishonxo‘jayev B. O‘qituvchi shaxsini shakllantirishda tarbiyaning roli. – Toshkent: Ma’naviyat, 2021. – 96 b. – B. 52.

Qosimov X. Pedagogik refleksiya va tarbiya kompetensiyasi. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2022. – 122 b. – B. 88.

Otaxonova E. Pedagogik jarayon va tarbiyaviy mazmun. – Toshkent: TDPU, 2022. – 110 b. – B. 74.

Fullan M. The New Meaning of Educational Change. – New York: Teachers College Press, 2007. – 256 p. – P. 96.

Гиппенрейтер Ю.Б. Общаться с ребёнком. Как? – Москва: АСТ, 2005. – 41 с.

Опубликован

2025-07-01

Как цитировать

Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida universal ta’lim faoliyatlari orqali tarbiyaviy maqsadlarga erishish imkoniyatlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(7). https://doi.org/10.5281/zenodo.15813815