Tibbiyot oliy ta’lim muassasalari talabalarining konvergent-kreativ tafakkurini takomillashtirishning didaktik asoslari

Авторы

  • Shukriya Egamova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15813664

Ключевые слова:

tibbiyot, innovatsiya, kreativ yondashuv, pedagogik faoliyat, oliy ta’lim.

Аннотация

Ushbu maqolada tibbiyot oliy ta’lim muassasalari talabalari uchun konvergent-kreativ yondashuv asosida
tibbiy bilimlarni takomillashtirishning innovatsion yo‘llari hamda mazkur faoliyatni samarali tashkil etishning usul va vositalarini
ishlab chiqish masalalari yoritilgan. Mazkur yondashuv talabalarning mustaqil fikrlash, ijodiy qaror qabul qilish va
kasbiy kompetensiyalarini shakllantirishga xizmat qiladi

Биография автора

  • Shukriya Egamova


    Buxoro davlat tibbiyot instituti doktoranti

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2023–yil 11–sentabrdagi PF–158–son “O‘zbekiston – 2030” strategiyasi

to‘g‘risidagi farmoni. https://lex.uz/

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022–yil 6–iyuldagi “2022–2026–yillarda O‘zbekiston Respublikasining innovatsion

rivojlanish strategiyasini tasdiqlash to‘g‘risida” PF–165–sonli farmoni. https://lex.uz/

Avazboev A.I., Pardaboev J.E. Talabalarda kreativlik sifatlarini rivojlantirishning samarali yo‘llari.

Usmonboeva A., Turayev K. Kreativ pedagogika asoslari. O‘quv-uslubiy majmua. – TSPU, 2016.

Опубликован

2025-07-01

Как цитировать

Tibbiyot oliy ta’lim muassasalari talabalarining konvergent-kreativ tafakkurini takomillashtirishning didaktik asoslari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(7). https://doi.org/10.5281/zenodo.15813664