Biologiya taʼlimi va raqamli texnologiyalar
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15806935Ключевые слова:
biologiya taʼlimi, raqamli texnologiyalar, virtual laboratoriya, elektron darslik, interaktiv taʼlimАннотация
Biologiya fanini oʻqitish jarayonida raqamli texnologiyalarni qoʻllash oʻquv jarayonini yanada interaktiv va
samarali qilishga yordam beradi. Maqolada biologiya taʼlimida zamonaviy raqamli vositalar – virtual laboratoriyalar, animatsiyalar,
elektron darsliklar va onlayn platformalarning roli tahlil qilingan. Shuningdek, raqamli texnologiyalar orqali
oʻquvchilarning bilim olish darajasini oshirish, oʻrganish jarayonini qoʻllab-quvvatlash va innovatsion pedagogik usullarni
joriy etish imkoniyatlari muhokama qilingan
Библиографические ссылки
Freeman, S., et al. (2021). Impact of virtual laboratory simulations on student learning in biology. Journal of Science
Education, pp. 15–35.
Smith, A., & Johnson, M. (2019). Enhancing anatomy education with 3D digital tools. Medical Education Review, pp.
–70.
Samarkand State University. (2023). SDU annual report: Innovations in teaching at Samarkand State University (pp.
–15).
Garrison, D. R., & Kanuka, H. (2004). Blended learning: Uncovering its transformative potential in higher education.
The Internet and Higher Education, pp. 95–105.
Domínguez, A., et al. (2013). Gamifying learning experiences: Practical implications and outcomes. Computers &
Education, pp. 380–392.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.