Biologiya taʼlimi va raqamli texnologiyalar

Авторы

  • E. Poʻlatova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15806935

Ключевые слова:

biologiya taʼlimi, raqamli texnologiyalar, virtual laboratoriya, elektron darslik, interaktiv taʼlim

Аннотация

Biologiya fanini oʻqitish jarayonida raqamli texnologiyalarni qoʻllash oʻquv jarayonini yanada interaktiv va
samarali qilishga yordam beradi. Maqolada biologiya taʼlimida zamonaviy raqamli vositalar – virtual laboratoriyalar, animatsiyalar,
elektron darsliklar va onlayn platformalarning roli tahlil qilingan. Shuningdek, raqamli texnologiyalar orqali
oʻquvchilarning bilim olish darajasini oshirish, oʻrganish jarayonini qoʻllab-quvvatlash va innovatsion pedagogik usullarni
joriy etish imkoniyatlari muhokama qilingan

Биография автора

  • E. Poʻlatova


    Astraxan davlat texnika universiteti Toshkent viloyati filiali

Библиографические ссылки

Freeman, S., et al. (2021). Impact of virtual laboratory simulations on student learning in biology. Journal of Science

Education, pp. 15–35.

Smith, A., & Johnson, M. (2019). Enhancing anatomy education with 3D digital tools. Medical Education Review, pp.

–70.

Samarkand State University. (2023). SDU annual report: Innovations in teaching at Samarkand State University (pp.

–15).

Garrison, D. R., & Kanuka, H. (2004). Blended learning: Uncovering its transformative potential in higher education.

The Internet and Higher Education, pp. 95–105.

Domínguez, A., et al. (2013). Gamifying learning experiences: Practical implications and outcomes. Computers &

Education, pp. 380–392.

Опубликован

2025-07-01

Как цитировать

Biologiya taʼlimi va raqamli texnologiyalar. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(7). https://doi.org/10.5281/zenodo.15806935