Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ijodiy bilimlarini shakllantirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15806831Ключевые слова:
kichik yosh, o‘quvchilar, ijodiy faoliyat, tarkibiy qismlar, ta’lim jarayoni, ijodiy ta’lim, insonparvarlik, umuminsoniy qadriyatlar, qobiliyat va mayllar, individual iqtidor, individual bilimlar, akmeologik, integrallik, kognitiv, vazifaАннотация
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ijodiy faoliyatining tarkibiy qismlarini rivojlantirish uchun
ta’lim jarayonida muayyan sharoitlar yaratish zarurligi yoritilgan. Ijodiy ta’lim faoliyati insonparvarlik xususiyatiga ega
bo‘lib, umuminsoniy qadriyatlar tizimiga tayanishi lozim. Kichik maktab yoshidagi o‘quvchilarda qobiliyat va mayllarni rivojlantirishda
o‘qituvchining asosiy vazifasi – har bir bola shaxsida uning individual iqtidorini tan olish va rivojlantirish, shuningdek,
yosh o‘quvchining ijodiy faoliyatini shakllantirishda individual yondashuvni topa bilishdan iboratdir. Metodik kompetentlik
tushunchasi bugungi kunda ilmiy nuqtai nazardan dolzarb muammolardan biri hisoblanadi. Maqolada metodik
bilimlar, ularning tarkibiy qismlari va boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarida ushbu kompetensiyalarni qanday shakllantirish
mumkinligi muhokama qilinadi
Библиографические ссылки
O.V. Tumasheva. O‘qituvchining metodik kompetentligi haqida // V.P. Astafyev nomidagi KGPU axborotnomasi. Dars
berish metodikasi. 2009 (1).
L.V. Shkerina. Kasbiy-pedagogik tayyorgarlik sifati monitoringi: o‘quv-metodik qo‘llanma / L.V. Shkerina, V.A. Adolf,
G.S. Savolaynen, M.B. Shashkina, M.V. Litvintseva; V.P. Astafyev nomidagi Krasnoyarsk davlat universiteti. – Krasnoyarsk,
– 244 b.
O.P. Filatova. Pedagoglarda metodik kompetensiyani shakllantirish jarayoni: audiovizual ta’lim texnologiyalarini
o‘zlashtirish asosida // Ilmiy-nazariy jurnal. 1(14), 2013.
E.V. Maltseva. Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy kompetentligini uzluksiz pedagogik ta’lim tizimida rivojlantirish
/ Pedagogika fanlari nomzodi ilmiy darajasini olish uchun dissertatsiya avtoreferati. 2006. – 6 b.
A.K. Markova. O‘qituvchi mehnati psixologiyasi / A.K. Markova. – Moskva: Prosveshchenie, 1993. – 192 b.
P.I. Ivanov, M.E. Zufarova. Umumiy psixologiya. – Toshkent: O‘zbekiston faylasuflari milliy jamiyati nashriyoti, 2008.
– 137 bet.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.