Oliy ta’limda talabalar ijodiy salohiyatini shakllantirishda pedagogik innovatsiyalarning o‘rni va imkoniyatlari

Авторы

  • Abdurauf Yuldashev Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15791471

Ключевые слова:

ijodiy salohiyat, pedagogik innovatsiyalar, oliy ta’lim, ijodiy tafakkur, mustaqil fikrlash, muammoli ta’lim, loyiha asosida o‘qitish, raqamli ta’lim vositalari, talaba subyekti, ta’lim samaradorligi

Аннотация

Maqolada oliy ta’lim tizimida talabalar ijodiy salohiyatini rivojlantirishning pedagogik va innovatsion asoslari
tahlil qilinadi. Ijodiy tafakkur va mustaqil fikrlash ko‘nikmalarini shakllantirishda muammoli ta’lim, loyiha asosida o‘qitish
va raqamli yondashuvlarning samaradorligi ilmiy asosda bayon etiladi. Talabalarda yangi g‘oya va yondashuvlarni ilgari
surish hamda ularni kasbiy faoliyatga integratsiya qilish imkoniyatlari amaliy misollar va ta’limiy tajribalar asosida yoritilgan.

Биография автора

  • Abdurauf Yuldashev


    Qo‘qon davlat universiteti
    “Informatika” kafedrasi o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

Vygotsky, L. S. Mind in Society. Harvard University Press, 1978.

Guilford, J. P. The Nature of Human Intelligence. McGraw-Hill, 1967.

Karimova, N. Talabalarda ijodiy fikrlashni rivojlantirish metodlari. Pedagogika va Psixologiya jurnali, 2022.

UNESCO. Creative Thinking in Higher Education: A Global Perspective, 2023.

O‘zbekiston Respublikasi Ta’lim Vazirligi metodik qo‘llanmasi, 2021.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Oliy ta’limda talabalar ijodiy salohiyatini shakllantirishda pedagogik innovatsiyalarning o‘rni va imkoniyatlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15791471