Zamonaviy pedagogik jarayonlarda uzluksiz kasbiy rivojlanish va uning o‘quvchilarning natijalariga ta’siri.

Авторы

  • Mushtariybonu Ahadova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15780394

Ключевые слова:

uzluksiz kasbiy rivojlanish, pedagogik malaka, ta’lim sifati, o‘quvchining yutuqlari, metodik kompetensiya

Аннотация

Uzluksiz kasbiy rivojlanish zamonaviy pedagogik jarayonlarning ajralmas qismiga aylangan. Pedagoglarning
doimiy ravishda o‘z bilim va ko‘nikmalarini yangilab borishi ta’lim sifatiga bevosita ta’sir ko‘rsatadi. Ushbu
maqolada uzluksiz kasbiy rivojlanishning asosiy yo‘nalishlari, shakllari va uni samarali tashkil etish mexanizmlari tahlil
qilinadi. Xususan, o‘qituvchilarning kasbiy salohiyatini oshirish orqali o‘quvchilarning o‘zlashtirish ko‘rsatkichlariga qanday
ta’sir ko‘rsatishi amaliy misollar asosida yoritiladi. Mazkur tahlillar uzluksiz kasbiy rivojlanish tizimini takomillashtirish va
o‘quv jarayonini modernizatsiya qilish bo‘yicha tavsiyalarni ilgari suradi

Биография автора

  • Mushtariybonu Ahadova


    Abdulla Avloniy nomidagi pedagogik mahorat
    milliy instituti tayanch doktoranti

Библиографические ссылки

Abduqodirov A. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat asoslari. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2019.

Yuldashev J. Pedagogik mahorat asoslari. – Toshkent: O‘qituvchi, 2020.

Xodjayev N. Ta’limda innovatsion texnologiyalar. – Toshkent: Iqtisodiyot va ta’lim, 2021.

Qodirova D.A. Kasbiy ta’lim psixologiyasi. – Toshkent: O‘zbekiston, 2020.

Qahramonov B.O., Raximov S.M. Zamonaviy ta’lim metodlari. – Toshkent: Noshir, 2023.

To‘xtasinov B., Mamajonov B. Zamonaviy pedagogik texnologiyalar. – Toshkent: Fan, 2017.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining qarori. 2022–2026-yillarda O‘zbekiston Respublikasining rivojlanish strategiyasi

to‘g‘risida. – Toshkent: Lex.uz, 2022.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Zamonaviy pedagogik jarayonlarda uzluksiz kasbiy rivojlanish va uning o‘quvchilarning natijalariga ta’siri. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15780394