Boshlang‘ich ta’lim sifatini oshirishda sun’iy intellekt texnologiyalarining imkoniyatlari

Авторы

  • Sanjar Qurbonov Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15771773

Ключевые слова:

sun’iy intellekt, boshlang‘ich ta’lim, raqamli texnologiyalar, ta’lim sifati, o‘quvchi faolligi, adaptiv o‘qitish, virtual yordamchi, texnologik rivojlanish

Аннотация

Ushbu maqolada sun’iy intellekt texnologiyalarining boshlang‘ich ta’lim sifati va samaradorligini oshirishdagi
o‘rni yoritilgan. Adabiyotlar tahlili, amaliy tajribalar va mavjud holat asosida sun’iy intellekt vositalarining afzalliklari,
joriy etishdagi muammolar va ularni hal etish yo‘llari ko‘rib chiqilgan

Биография автора

  • Sanjar Qurbonov


    Xorazm viloyati PMM, katta oʻqituvchisi

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 6-noyabrdagi PQ-4884–sonli Qarori: “Ta’lim-tarbiya tizimini yanada

takomillashtirishga oid qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”. https://lex.uz/uz/docs/-5085887

Anderson, j. Artificial intelligence in education: personalization and possibilities. Cambridge university press, 2020.

Ergashev, M. “Raqamli texnologiyalar va boshlang‘ich ta’lim samaradorligi”, Ta’lim va innovatsiya jurnali, №1, 2024-yil.

Ministry of Public Education of the Republic of Uzbekistan. Raqamli maktab loyihasi ma’lumotlari. 2023-yil.

Mishra, S. & Sharma, R. AI Tools in Classroom Teaching: A Global Overview. Educational Technology Research, 2019.

Xo‘jayev, A. “O‘zbekiston maktablarida sun’iy intellekt: imkoniyatlar va muammolar”, Ilmiy-amaliy ta’lim axborotnomasi,

№2, 2023-yil.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Boshlang‘ich ta’lim sifatini oshirishda sun’iy intellekt texnologiyalarining imkoniyatlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15771773