Raqamli ta’lim texnologiyalarning bugungi kunda ta’lim sohasidagi qo’llanilishi

Авторы

  • Madina Xamroyeva Автор
  • Husan Umarov Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15770552

Ключевые слова:

axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, raqamli ta’lim texnologiyalari, bulutli texnologiyalar, mobil texnologiyalar, didaktik imkoniyatlar

Аннотация

Axborot-kommunikatsiya texnologiyalarining jadal sur’atlar bilan rivojlanishi raqamli ta’lim texnologiyalariga
asoslangan o‘qitish metodlari tizimini shakllantirishni taqozo etmoqda. Bu holat pedagogik oliy ta’lim muassasalarida
biologiyani o‘qitish metodikasi yo‘nalishi bo‘yicha o‘quv rejalari doirasida umumkasbiy fanlarni auditoriya va auditoriyadan
tashqari mashg‘ulotlarda, shuningdek mustaqil ta’lim jarayonida qo‘llash zaruratini yuzaga keltirmoqda. Mazkur masala
bugungi kunda dolzarb ilmiy-amaliy muammolardan biri sifatida baholanadi

Биографии авторов

  • Madina Xamroyeva

    Navoiy davlat universiteti tayanch doktoranti

  • Husan Umarov

    Navoiy davlat universiteti
    Biologiya ta’lim yo‘nalishi 3-bosqich talabasi

Библиографические ссылки

Dэniyel L., Elizabet P. Analiz joriy etilgan model “1 o‘quvchi: 1 kompyuter” tajribasi: Moskva va Nijniy Novgorod viloyatlaridagi

maktablar tajribasi // Ochiq ta’lim. – 2013. – № 2.

Golitsina I. N., Afzalova A. N. Ta’lim jarayonida bulutli hisoblashlardan foydalanish // Ta’lim texnologiyalari va jamiyat.

– 2014. – T. 17. – № 2.

Bulutli hisoblashlar ta’limda. YuNESKOning axborot texnologiyalari instituti. URL: http://unesdoc.unesco.org/images/

/001904/190432r.pdf

Sattorov Azamat. “Innovatsion metodik loyihalar asosida talabalar mustaqil ta’limini tashkil etishda mobil o‘qitish tizimi”

nomli dissertatsiya ishi. 2021-yil.

Starichenko B. E. Pedagogning professional standarti va AKT kompetensiyalari // Rossiyada pedagogik ta’lim. – 2015.

– № 7. – B. 6–15.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Raqamli ta’lim texnologiyalarning bugungi kunda ta’lim sohasidagi qo’llanilishi. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15770552