Maktabga tayyorlov guruhi bolalarida konstruksiyalashga oid ko‘nikmalarni shakllantirish

Авторы

  • Ma’suda Eshonqulova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15755179

Ключевые слова:

konstruksiyalash, maktabgacha ta’lim, bolalar ijodiyoti, fazoviy tasavvur, mantiqiy fikrlash, mayda motorika, kognitiv rivojlanish, didaktik o‘yinlar, o‘yin faoliyati, qurilish materiallari, bolalar psixologiyasi, tafakkur rivoji

Аннотация

Mazkur maqolada maktabga tayyorlov guruhi bolalarida konstruksiyalash faoliyati orqali ularning ijodiy
fikrlash qobiliyati, mayda va yirik motorik harakatlari, shuningdek, fazoviy tasavvurlarining rivojlanishi yoritilgan. Konstruksiyalash
jarayoni bolalarda muammoli vaziyatlarni hal qilish, mustaqil qaror qabul qilish, jamoada hamkorlikda ishlash kabi
muhim ko‘nikmalarni shakllantiradi. Maqolada konstruksiyalashning turlari, metodik yondashuvlar hamda mashg‘ulotlarni
samarali tashkil etish usullari muhokama qilingan, pedagoglar uchun amaliy tavsiyalar berilgan

Биография автора

  • Ma’suda Eshonqulova


    GulDU “Texnologik va maktabgacha ta’lim” kafedrasi p.f.b.f.d.(Phd)

Библиографические ссылки

Xolboeva N. (2020). Maktabgacha ta’lim metodikasi. Toshkent: “Ilm ziyo” nashriyoti.

Olimova D. A. (2019). Maktabgacha yoshdagi bolalarni ijodiy fikrlashga o‘rgatish usullari. Toshkent: TDPU.

To‘xtayeva G. (2021). Konstruktiv faoliyat orqali bolalarda tafakkurni rivojlantirish. Respublika ilmiy-amaliy konferensiya

materiallari.

Maktabgacha ta’lim pedagogikasi va psixologiyasi. (2018). Darslik. Toshkent: O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta

maxsus ta’lim vazirligi

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Maktabga tayyorlov guruhi bolalarida konstruksiyalashga oid ko‘nikmalarni shakllantirish. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15755179