Yoshlarni ijtimoiy-pedagogik hamkorlikda tarbiyalash tendensiyalari

Авторы

  • Umida Abirova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15755003

Ключевые слова:

shaxs, taʼlim, tarbiya, oila, mahalla, taʼlim muassasasi, ijtimoiy, maʼnaviyat, maʼrifat, hamkorlik, faoliyat, qobiliyat, intizom, jasorat

Аннотация

Mazkur maqolada Yangi O‘zbekistonda yoshlarni tarbiyalashda oila, mahalla va taʼlim muassasalari o‘rtasidagi
ijtimoiy-pedagogik hamkorlik masalasi xorijiy mamlakatlar tajribalari bilan qiyosiy-tahliliy asosda o‘rganilgan. Shuningdek,
O‘zbekiston Respublikasida yoshlar taʼlim-tarbiyasi, ularning maʼnaviy-axloqiy fazilatlarini rivojlantirish borasida
salmoqli hissa qo‘shgan olimlarimizning ilmiy-tadqiqot ishlari tahlil qilingan. Oila, mahalla va taʼlim muassasalari o‘rtasidagi
ijtimoiy-pedagogik hamkorlikni takomillashtirish yo‘llari, tajriba-sinov ishlari natijalari, tashkil etilgan seminar-treninglar,
takliflar, tavsiyalar va xulosalar yoritilgan

Биография автора

  • Umida Abirova


    “Oriental”Universiteti “Uzluksiz taʼlim pedagogikasi”
    kafedrasi o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyevning Oliy Majlisga Murojaatnomasi. Xalq so‘zi. // 2017-yil

-dekabr, № 258 (6952), 5-bet.

Sh. Mirziyoyev. Milliy taraqqiyot yo‘limizni qat’iyat bilan davom ettirib, yangi bosqichga ko‘taramiz. Toshkent: “O‘zbekiston”,

– 350 bet.

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 1059-sonli Qarori. “Uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasini tasdiqlash

va uni amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”. 2019-yil 31-dekabr.

Mustaqillik: Izohli ilmiy-ommabop lug‘at. – Toshkent: “Sharq”, 1998. – 320 b., 115-bet.

Inomova M. O. Oilada bolalarni ma’naviy-axloqiy tarbiyalashda milliy qadriyatlardan foydalanishning pedagogik asoslari:

Ped. fanl. dokt. ... diss. – Toshkent, 1998. – 34 bet.

H. Umarov, Q. Haydarov, M. Holiqov. Xalq rasm-rusumlari. – Toshkent: G‘. G‘ulom nomidagi Adabiyot va san’at nashriyotining

Samarqand bo‘limi, 1991. – 8-bet.

Alimov U. Fazilatli avlod. – Toshkent: “Muharrir”, 2019. – 42 b.

Q. Q. Quronboev. Talabalarning ma’naviy-ijtimoiy faolliklarini rivojlantirishning pedagogik asoslari. – Toshkent, 2000.

– 4 bet.

Mavrulov A. Ma’naviy barkamol inson tarbiyasi. – Toshkent: “O‘zbekiston”, 2008. – 11–12 bet.

Quronov M. O‘zbekiston umumta’lim maktablarida milliy tarbiyaning ilmiy-pedagogik asoslari: Ped. fanlari doktori ...

dissertatsiyasi. – Toshkent, 1998. – 363 b.

Ubaydullaeva R., Ata-Mirzaev O., Quronov M. Oila va barkamol avlod tarbiyasi. – Toshkent: “Ijtimoiy fikr”, 2012. –

–115 bet.

Holmatova M. Oilaviy munosabatlar G‘arb va Sharq timsolida. // Xalq ta’limi, 1997, № 5, 35–39-b.b.

Toshpulatova Sh. O‘smir qizlar tarbiyasi samaradorligini oshirishning ijtimoiy-pedagogik masalalari. // “Uzluksiz

ma’naviy tarbiya Konsepsiyasini amalga oshirishning dolzarb masalalari”. Ilmiy to‘plam. – Toshkent: AnDU, 2020. –

-bet.

Bo‘riev O., Holiqov D. Turkona an’ana va udumlar – millat ko‘rki. – Toshkent: “Minhoj”, 1998. – 46 b.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Yoshlarni ijtimoiy-pedagogik hamkorlikda tarbiyalash tendensiyalari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15755003