Boshlang‘ich ta’lim – inson kamolotining ilk poydevori!

Авторы

  • Ra’no Ravshanova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15726647

Ключевые слова:

boshlang‘ich ta’lim, kamolot, tarbiya, pedagog, metodika, bolalar rivoji, o‘quv jarayoni, ma’naviy tarbiya, ta’lim sifati, innovatsion yondashuvlar

Аннотация

Ushbu maqolada boshlang‘ich ta’limning shaxs kamolotidagi o‘rni va ahamiyati yoritiladi. Boshlang‘ich ta’lim
– bolada ilmga qiziqish, mustaqil fikrlash, axloqiy tarbiya va ijtimoiy ko‘nikmalarni shakllantirishning muhim bosqichidir.
Maqolada aynan shu bosqichda samarali ta’lim va tarbiya berish orqali kelajak avlodning intellektual, ma’naviy va jismoniy
rivojlanishiga asos yaratilishi haqida fikr yuritiladi. Shuningdek, pedagoglarning mas’uliyati, zamonaviy metodlar
va ta’lim muhitining roli haqida tahliliy mulohazalar keltirilgan

Биография автора

  • Ra’no Ravshanova


    Qarshi xalqaro universiteti
    Muhandislik va pedagogika fakulteti Ijtimoiy-gumanitar fanlar kafedrasi
    Boshlang‘ich ta’lim yònalishi 3-bosqich talabasi

Библиографические ссылки

Boshlangʻich maktab – Vikipediya. https://uz.m.wikipedia.org/wiki/Boshlang%CA%BBich_maktab

Boshlangʻich taʼlim yoʻnalishining umumiy tavsifi – Abdulla Qodiriy nomidagi Jizzax davlat pedagogika universiteti.

https://jdpu.uz/universitet/boshlangich-talim-yonalishining-umumiy-tavsifi/

Boshlangʻich sinfda oʻqitishning zamonaviy texnologiyalaridan foydalanish usullari. Kun.uz, 2019-11-27. https://kun.uz/

news/2019/11/27/boshlangich-sinfda-oqitishning-zamonaviy-texnologiyalaridan-foydalanish-usullari

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Boshlang‘ich ta’lim – inson kamolotining ilk poydevori!. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15726647