Bo‘lg‘usi pedagoglarda empatik kompetensiyalarni rivojlantirish: zamonaviy yondashuvlar va amaliy strategiyalar

Авторы

  • Indira Mambetkarimova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15726545

Ключевые слова:

empatiya, pedagogik texnologiya, bo‘lajak pedagog, zamonaviy strategiyalar, professional tayyorgarlik, Qoraqalpog‘iston.

Аннотация

Ushbu maqolada zamonaviy ta’lim tizimida bo‘lajak pedagoglarda empatik sifatlarni shakllantirishning dolzarbligi,
pedagogik texnologiyalarni takomillashtirish yo‘llari va Qoraqalpog‘iston Respublikasi sharoitidagi o‘ziga xos
xususiyatlari tahlil qilingan. Tadqiqotda empatiyaning pedagogik faoliyatdagi o‘rni, zamonaviy metodlar va ularning samaradorligini
oshirish strategiyalari ko‘rib chiqilgan

Биография автора

  • Indira Mambetkarimova


    Nukus davlat pedagogika instituti tayanch doktoranti

Библиографические ссылки

Amonashvili, Sh. A. (2019). Gumanistik pedagogika asoslari. Toshkent: Ma’rifat.

Berdimuratov, M. E. (2020). Qoraqalpog‘iston ta’lim tizimining rivojlanish istiqbollari. Nukus: Qoraqalpog‘iston.

Goleman, D. (2018). Hissiy aql. Toshkent: Akademnashr.

Ismoilova, Z. K. (2021). Zamonaviy pedagogik texnologiyalar. Toshkent: Fan va texnologiya.

Jumaev, R. A., & Saidova, M. H. (2020). Bo‘lajak pedagoglarda professional kompetensiyalarni shakllantirish. Toshkent

Davlat Pedagogika Universiteti Axborotnomasi, 3, 45–52.

O‘zbekiston Respublikasi Qonuni “Ta’lim to‘g‘risida” (2020). Toshkent: Adolat.

Petrovskiy, V. A. (2019). Empatiyaning pedagogik ahamiyati. Moskva: Akademiya.

Rogers, K. (2017). Humanistik psixologiya va ta’lim. Toshkent: Yangi asr avlodi.

Suxomlinskiy, V. A. (2018). Pedagogik mahorat. Toshkent: O‘qituvchi.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Bo‘lg‘usi pedagoglarda empatik kompetensiyalarni rivojlantirish: zamonaviy yondashuvlar va amaliy strategiyalar. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15726545