Huquqiy fanlarni innovatsion o‘qitish usullarining afzalliklari

Авторы

  • Jadiraxan Dauletbaeva Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15700392

Ключевые слова:

innovatsion o‘qitish usullari, muammoli o‘qitish, loyiha asosidagi o‘qitish, hamkorlikda o‘qitish, aralash ta’lim, interaktiv simulyatorlar, teskari sinf, o‘yinlashtirish, ta’lim samaradorligi

Аннотация

Ushbu maqola zamonaviy ta’lim tizimida qo‘llaniladigan innovatsion o‘qitish usullari, ularning afzalliklari va
ta’lim samaradorligini oshirishdagi ahamiyatini tahlil qiladi. Maqolada innovatsion o‘qitish usullarining zarurati, asosiy turlari
va xususiyatlari batafsil ko‘rib chiqilgan. Muallif faol o‘qitish usullaridan muammoli o‘qitish, loyiha asosidagi o‘qitish va
hamkorlikda o‘qitish metodlarini; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari asosidagi innovatsion usullardan aralash ta’lim,
interaktiv simulyatorlar va “teskari sinf” modelini; didaktik innovatsion usullardan o‘yinlashtirish metodini tahlil qilgan.
Maqolada har bir usulning asosiy xususiyatlari, afzalliklari, qo‘llanilish sohalari va cheklovlari ko‘rsatilgan. Muallif ta’kidlaganidek,
innovatsion o‘qitish usullarining samaradorligi ularni to‘g‘ri va maqsadli qo‘llash, o‘qituvchilarning malakasi,
texnik infratuzilmaning rivojlanganligi va o‘quv dasturlarining moslashuvchanligiga bog‘liq.

Биография автора

  • Jadiraxan Dauletbaeva


    Nukus davlat pedagogika instituti tayanch doktoranti

Библиографические ссылки

Abduqodirov A.A., Pardayev A.X. Ta’lim jarayonida innovatsion texnologiyalardan foydalanish. – T.: Ta’lim, 2023.

Berdiyeva S.M. Ta’limda zamonaviy texnologiyalar. – T.: O‘qituvchi, 2022.

Ismoilova Z.K. Pedagogik texnologiyalar va ularni ta’lim jarayoniga tadbiq etish. – T.: Fan va texnologiya, 2023.

Marzano R.J. The Art and Science of Teaching: A Comprehensive Framework for Effective Instruction. – ASCD, 2021.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Huquqiy fanlarni innovatsion o‘qitish usullarining afzalliklari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15700392