Maktabgacha yoshdagi bolalar kreativ fikrlashini rivojlantirishning pedagogik-psixologik qonuniyatlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15700227Ключевые слова:
maktabgacha ta’lim, kreativ fikrlash, pedagogik qonuniyatlar, psixologik xususiyatlar, ijodiy faoliyat, o‘yin orqali o‘rganish, individual yondashuv, faol o‘qitish, muloqot va hamkorlik, amaliy yondashuvlarАннотация
Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarning kreativ fikrlash qobiliyatlarini rivojlantirishning pedagogik
va psixologik qonuniyatlari ko‘rib chiqiladi. Bolalar psixologiyasining asosiy jihatlari, shuningdek, kreativ fikrlashni
rag‘batlantiruvchi pedagogik yondashuvlar va amaliy usullar tahlil etiladi. Maqolada bolalarning ijodiy rivojlanishini ta’minlashda
o‘yin, muloqot va individual yondashuvlarning ahamiyati ta’kidlanadi. Ushbu tadqiqot maktabgacha ta’lim muassasalari
uchun kreativ fikrlashni rivojlantirishga oid tavsiyalar beradi hamda bolalar shaxsiyati va intellektual rivojlanishiga
ijobiy ta’sir ko‘rsatadi.
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida”gi O‘RQ-637-son Qonuni. 2020-yil 23-sentabr. www.lex.uz.
O‘zbekiston Respublikasining “Maktabgacha ta’lim va tarbiya to‘g‘risida”gi O‘RQ-595-son Qonuni. 2019-yil 16-dekabr.
www.lex.uz.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 29-oktabrdagi “Ilm-fanni 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini
tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF-6097-son Farmoni. www.lex.uz.
Abduraxmonova N.N. Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini metodik tayyorgarligini takomillashtirish muammosining
pedagogik zaruriyati // Science and Innovation xalqaro ilmiy jurnali. Volume 1, Issue 8. UIF-2022: 8.2. ISSN:
-3337. 2114–2121-betlar.
Rustamova Gulmira. Maktabgacha yoshdagi bolalarni mantiqiy fikrlash metodikasi. Sayxun ilmiy axborotnomasi,
, № 4, 72–77-betlar.
Rustamova G.Y. Maktabgacha ta’limda TRIZ texnologiyasini joriy etish masalalari. Journal of Science Innovative
Research in Uzbekistan, Vol. 1, Issue 7, 2023-yil, oktabr. Impact Factor: 8.654.
http://scientists.uz/view.php?id=3348; http://scientists.uz/uploads/202208/B-432.pdf
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.