Informatika darslarida o‘quvchilarni ma’naviy-axloqiy tarbiyalashning nazariy asoslari

Авторы

  • Kamola Ahmadova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15691058

Ключевые слова:

informatika, ma’naviy tarbiya, axloqiy tarbiya, raqamli madaniyat, internet etikasi.

Аннотация

Ushbu maqolada informatika darslarida o‘quvchilarni ma’naviy-axloqiy tarbiyalashning nazariy asoslari
yoritilgan. Ma’naviy-axloqiy tarbiyaning mohiyati, informatika fanining tarbiyaviy imkoniyatlari, o‘qituvchining roli hamda
zamonaviy texnologiyalarning shaxs shakllanishidagi o‘rni tahlil qilinadi. Shuningdek, informatika darslari orqali o‘quvchilarda
axborot madaniyati, internet etikasi va mas’uliyat hissini shakllantirish masalalari yoritib berilgan

Биография автора

  • Kamola Ahmadova


    Qori Niyoziy nomidagi tarbiya pedagogikasi
    milliy instituti doktoranti

Библиографические ссылки

Abduqodirov A.A. Axborot texnologiyalari va axloqiy qadriyatlar. – Toshkent: O‘zbekiston, 2019.

Karimova Z.X. O‘quvchilarning axborot madaniyatini shakllantirishda informatikaning o‘rni // “Pedagogika va psixologiya”

ilmiy-amaliy jurnali. – 2021. – №1. – B. 44–48.

Hasanov I. Informatika ta’limida tarbiyaviy yondashuvlar. – Toshkent: TDPU nashriyoti, 2020.

Nabiyeva A., Nurmatova M. Raqamli ta’lim va raqamli axloq: o‘zaro bog‘liqlik masalalari // “Ta’lim va taraqqiyot” jurnali.

– 2022. – №3. – B. 32–37.

UNESCO. Guidelines for Digital Citizenship Education. – Paris, 2021.

Turdaliyev D.Y. Zamonaviy informatika darslarida tarbiya elementlaridan foydalanish // “O‘qituvchi va innovatsiyalar”

elektron jurnali. – 2023. – №2.

Vygotskiy L.S. Pedagogik psixologiya. – Moskva: Pedagogika, 1986.

Xasanov A. Axborot xavfsizligi va yoshlar tarbiyasi. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2022.

Опубликован

2025-06-05

Как цитировать

Informatika darslarida o‘quvchilarni ma’naviy-axloqiy tarbiyalashning nazariy asoslari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(6). https://doi.org/10.5281/zenodo.15691058