OLIY TA’LIM MUASSASA TALABALARI TA’LIM FAOLIYATIDA O‘QUV MOTIVATSIYASINING SHAKLLANISHIGA SUN’IY INTELLEKTNING TA’SIRI
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15690145Ключевые слова:
sun’iy intellekt, ta’lim jarayoni, akademik o‘zlashtirish, oliy maktab, ta’limni individuallashtirish, baholashni xolislashtirish, bilish jarayonlari.Аннотация
Mazkur maqolada bugungi kunda barcha sohalarga kirib kelgan va insoniyatning, qaysidir
ma’noda aytganda, “virtual maslahatchisi”ga aylanib ulgurgan sun’iy intellektning oliy ta’lim tizimidagi,
ayniqsa talabalar bilim olishidagi ahamiyati va ta’siri, shuningdek, ularning o‘quv motivlarini shakllantirishning
psixologik jihatlari bo‘yicha eng so‘nggi tadqiqotlarning empirik natijalari asosida qo‘lga kiritilgan ilmiy qarashlar
va xulosalar bilan tanishishingiz mumkin.
Библиографические ссылки
Баринова Д. О., Шакарикова А. А. Роль искусственного интеллекта в повышении академической успеваемости
студентов // Научно-методический электронный журнал «Концепт». – 2024. – № 10. – С. 170–185. – URL: https://
e-koncept.ru/2024/241162.htm – DOI: 10.24412/2304-120X-2024-11162.
Luo B., Lau R. Y., Li C., Si Y.-W. A critical review of state-of-the-art chatbot designs and applications // Wiley Interdisciplinary
Reviews: Data Mining and Knowledge Discovery. – 2022. – Vol. 12. – № 1. – P. 1–26. – URL: https://wires.
onlinelibrary.wiley.com/doi/epdf/10.1002/widm.1434
AI в обучении: на что способны технологии уже сейчас? Аналитический обзор // EduTech. – М.: Сберуниверситет,
– № 4[49]. – 60 с.
Шелли Ф. Заменит ли нас искусственный интеллект? / пер. с англ. Н. Рыбалко, А. Суслопарова. – М.: The big
idea, 2022. – URL: http://sber.me/?p=F1NkG
Lugrin B., Pelachaud C., Traum D. The Handbook on Socially Interactive Agents: 20 years of Research on Embodied
Conversational Agents, Intelligent Virtual Agents, and Social Robotics Volume 2. Interactivity, Platforms, Application. –
N. Y.: ACM Books, 2022. DOI: 10.1145/3563659. – URL: https://www.researchgate.net/publication/368848992_
Ахтямова И. М. Искусственный интеллект в образовании 21 века – пространство для новых возможностей
преподавания // Бюллетень науки и практики. – 2021. – Т. 7. – № 2. – С. 330–338.
Паскова А. А. Технологии искусственного интеллекта в персонализации электронного обучения // Вестник
Майкопского государственного технологического университета. – 2019. – № 3. – С. 113–122.
Шобонов Н. А., Булаева М. Н., Зиновьева С. А. Искусственный интеллект в образовании // Проблемы
современного педагогического образования. – 2023. – № 79(4). – С. 288–290.
Ширинкина Е. В. Механизм применения искусственного интеллекта в обучении // Надежность и качество
сложных систем. – 2022. – № 4. – С. 24–30. DOI: 10.21685/2307–4205-2022-4-3.
R.M.Baxtiyorov Talabalarda o‘quv motivatsiyasini shakllantirishning ijtimoiy– psixologik talablari // Inter education &
global study. 2024. №3 (1). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/talabalarda-o-quv-motivatsiyasini-shakllantirishning-
ijtimoiy-psixologik-talablari.
Бахтиёров Рафаиль Марсович. (2023). Талабаларда ўқув мотивациясини шакллантиришнинг ижтимоий–
психологик омиллари. https://doi.org/10.5281/zenodo.8045663
Marsovich, B. R. (2020). Psychological influence of artificial intelligence on personality socialization. Academicia:
an international multidisciplinary research journal, 10(12), 1727-1730. https://scholar.google.com/citations?view_
op=view_citation&hl=en&user=c_5op4AAAAAJ&citation_for_view=c_5op4AAAAAJ:u5HHmVD_uO8C
Баринова Д. О., Шакарикова А. А. Роль искусственного интеллекта в повышении академической успеваемости
студентов // Научно-методический электронный журнал «Концепт». – 2024. – № 10. – С. 170–185. – URL: https://
e-koncept.ru/2024/241162.htm – DOI: 10.24412/2304-120X-2024-11162
Доклад о человеческом развитии 2025 Вопрос выбора Люди и возможности в эпоху искусственного интеллекта
https://hdr.undp.org/system/files/documents/global-report-document/hdr2025overviewpreliminaryru.pdf
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.