Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida kitobxonlik savodxonligini rivojlantirish kompetentsiyasi
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15585198Ключевые слова:
boshlang‘ich sinf, o‘quvchilar, kitobxonlik savodxonligi, kompetentsiya, rivojlantirish, usullar, vositalar, pedagogika, ta’lim.Аннотация
Ushbu maqola boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida kitobxonlik savodxonligi kompetentsiyasini rivojlantirishning
nazariy va amaliy jihatlariga bag‘ishlangan. Maqolada kitobxonlik savodxonligining mohiyati, uning kichik maktab
yoshidagi bolalar uchun ahamiyati, ushbu kompetentsiyani shakllantirishning samarali usullari, vositalari va pedagogik
yondashuvlari tahlil qilinadi. Shuningdek, o‘qishga qiziqishni uyg‘otish, matnni tushunish ko‘nikmalarini rivojlantirish va
mustaqil kitobxonlik madaniyatini shakllantirish yo‘llari ko‘rsatib o‘tiladi.
Библиографические ссылки
Mirziyoyev Sh.M. Erkin va farovon, demokratik O‘zbekiston davlatini birgalikda barpo etamiz. – Toshkent: O‘zbekiston,
Muslimov N.A., Usmonboeva M.H., Sayfurov D.M., To‘raev A.B. Pedagogik kompetentlik va kreativlik asoslari. – Toshkent,
– 120 bet.
Ortiqova D. Boshlang‘ich sinf ona tili darslarida qo‘llaniladigan metodlar. International scientific and practical conference
“Economics, Management and Digital Innovation in Education: Modern Trends and Approaches”, March 13,
https://doi.org/10.5281/zenodo.10802446
Jalilova D. Ta’lim jarayonlarining samaradorligini oshirish uchun innovatsion pedagogik texnologiyalardan foydalanishning
ahamiyati. “Sifatli ta’lim – taraqqiyot poydevori” mavzusidagi Respublika ilmiy-amaliy konferensiyasi to‘plami.
– Toshkent, 2023- yil 20-aprel. – B. 282–286.
Abduraxmonova N.N. Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini metodik tayyorgarligini takomillashtirish
muammosining pedagogik zaruriyati. // Science and Innovation International Scientific Journal, Volume
, Issue 8. UIF-2022: 8.2. ISSN: 2181-3337. – B. 2114–2121. http://scientists.uz/view.php?id=3348
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.