Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida stem yondashuvi asosida muhandislik ko‘nikmalarini rivojlantirishning dolzarbligi
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15585135Ключевые слова:
STEAM, muhandislik ko‘nikmalari, boshlang‘ich ta’lim, tabiiy-ilmiy savodxonlik, integratsiyaАннотация
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida STEM yondashuvi asosida muhandislik ko‘nikmalarini
shakllantirishning zarurati va dolzarbligi ilmiy asoslangan holda tahlil qilingan. STEAM ta’lim texnologiyasi orqali o‘quvchilarda
tabiiy-ilmiy savodxonlik, ijodkorlik, tanqidiy fikrlash va amaliy muammolarni hal qilish qobiliyatlarini rivojlantirish
imkoniyatlari ochib berilgan. Shuningdek, xalqaro tajribalar va milliy ta’lim siyosati asosida muhandislik elementlarini
boshlang‘ich ta’limga integratsiya qilish zarurligi asoslab berilgan.
Библиографические ссылки
Xasanboyeva, G.T. va boshqalar. (2022). STEM yondashuvi asosida boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining muhandislik
kompetensiyalarini rivojlantirish metodikasi. – Toshkent: TDPU.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 29-apreldagi “O‘zbekiston Respublikasi xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha
rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF–5712-son Farmoni. – Lex.uz
Okino, M. (2020). STEAM education prepares students for real-world innovations. – Education Today, vol. 34, no. 2,
pp. 45–47.
NGSS Lead States. (2013). Next Generation Science Standards: For States, By States. – Washington, DC: The
National Academies Press. https://www.nextgenscience.org
Museum of Science, Boston. (2019). Engineering is Elementary (EiE): Curriculum Overview. – Boston: Museum of
Science. https://www.eie.org
Abdulla Avloniy nomidagi Pedagogik mahorat va milliy tadqiqot instituti materiallari asosida tayyorlangan so‘rovnoma
natijalari. (2024).
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.