Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining kompetensiyalarini shakllantirish va rivojlantirishda o‘qitishning tashkiliy-pedagogik shartlari

Авторы

  • Zulayho Rahmonova Автор
  • Buzrukov T. O. Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15567819

Ключевые слова:

Montessori usuli, Bruner ta’lim nazariyasi, Howard Gardnerning ko‘p intellekt nazariyasi, innovatsion ta’lim metodlari, akvarium, terrarium.

Аннотация

Ushbu maqolada xalq ta’limi tizimining boshlang‘ich sinf o‘quvchilariga tabiiy fanlarni o‘qitishda kompetensiyalarni
shakllantirish va rivojlantirishga qaratilgan tashkiliy-pedagogik shartlar yoritilgan. Shuningdek, ilm-fan va ta’lim
sohasi olimlarining tegishli nazariyalari asosida fikr yuritilgan.

Биографии авторов

  • Zulayho Rahmonova


    2-kurs magistranti, Termiz iqtisodiyot va servis universiteti

  • Buzrukov T. O.


    Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori
    Tabiiy fanlar kafedrasi, dotsent vazifasini bajaruvchi
    Termiz iqtisodiyot va servis universiteti

Библиографические ссылки

Sharipova D.P., Xodiyeva M.K., Shirinov. Tabiatshunoslik va uni o‘qitish metodikasi. – Toshkent: Barkamol fayz media

nashriyoti, 2018-yil.

Nuriddinova M. Tabiatshunoslik o‘qitish metodikasi. – Toshkent: O‘qituvchi, 2005-yil.

Baxronov A. Tabiatshunoslik: 3-sinf umumiy o‘rta ta’lim maktablari uchun darslik. – Toshkent: Cho‘lpon NMIU, 2012-yil.

Baxronov A. Tabiatshunoslik: 4-sinf umumiy o‘rta ta’lim maktablari uchun darslik. – Toshkent: Sharq NMIU, 2011-yil.

Опубликован

2025-05-14

Как цитировать

Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining kompetensiyalarini shakllantirish va rivojlantirishda o‘qitishning tashkiliy-pedagogik shartlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(5). https://doi.org/10.5281/zenodo.15567819