Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida bоlаlаrni mаktаb tа’limigа kоmpleks tаyyоrlаsh mаzmuni
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15567771Ключевые слова:
indikatorlar, innovatsion metodologik yondashuvlar, kompetensiya, ijtimoiy moslashuv, diagnostik metodikalar, maxsus psixologik dastur, kommunikativ kompetensiya, kuzatish va tasvirlash qobiliyati, ob’ektlar va hodisalarni kuzatish qobiliyati.Аннотация
Ushbu maqolada tayyorlov guruhlaridagi bolalarning shaxsiy kompetensiyasi – shaxsni rivojlantirish, o‘zo‘
zini anglash va ijtimoiy moslashuv bilan bog‘liq turli jihatlar, maktabgacha ta’lim tashkilotlarida bolalarni maktab ta’limiga
tayyorlash mazmuni va indikatorlarini aniqlashtirish, innovatsion metodologik yondashuvlar haqida so‘z boradi
Библиографические ссылки
Вахабова Ф.Н. Особенности личностного развития дошкольника как фактор готовности к школе: дис. ... канд.
психол. наук. – Ташкент: ТашГУ им. М.Улугбека, 2000. – 136 с.
Волобуева Л.М. Организация подготовки детей к началу школьного обучения: история и современность //
Управление ДОУ. – Москва, 2008. – № 1. – С. 98.
Гулямов Д.Р., Умарова М.Х., Ғуломова Н.Б. Педагогик диагностика ва коррекция: Методик қўлланма. – Тошкент,
Berdiyeva M. Maktabgacha ta’lim tashkilotlari tarbiyalanuvchilarini pedagogik qo‘llab-quvvatlash asosida intellektual
imkoniyatlarini rivojlantirish: ped. fan. fal. dok. ... avtoref. – Toshkent, 2020. – 26 b.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.