Qo‘l mehnati orqali talabalarda mas’uliyat va intizom tuyg‘usini rivojlantirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15501105Ключевые слова:
qo‘l mehnati, mas’uliyat, intizom, tarbiya, talabalar, pedagogik jarayon, axloqiy sifatlar.Аннотация
Ushbu maqolada qo‘l mehnati vositasida talabalarda mas’uliyat va intizom tuyg‘usini shakllantirishning
pedagogik mexanizmlari o‘rganiladi. Qo‘l mehnatining tarbiyaviy funksiyasi, uning shaxs kamolotiga ta’siri, shuningdek,
amaliy faoliyat jarayonida yuzaga keladigan psixologik-ijtimoiy o‘zgarishlar tahlil qilinadi. Tadqiqot natijalari shuni ko‘rsatadiki,
qo‘l mehnati orqali talabalarda ijobiy axloqiy sifatlar – xususan, intizom, jamoaviylik, javobgarlik, hamkorlik va
mehnatsevarlik rivojlanadi.
Библиографические ссылки
Авлоний А. Туркий гулистон ёхуд ахлоқ. – Тошкент: Ўқитувчи, 1992. – 160 б.
Ахмедова М.Х. Развитие чувства ответственности у студентов в процессе обучения / М.Х. Ахмедова // Молодой
ученый. – 2015. – № 2 (82). – С. 443–445. – URL: https://moluch.ru/archive/82/14779/ (дата обращения: 28.04.2025).
Макаренко А.С. Педагогическая поэма. – Москва: Просвещение, 1951.
Коменский Я.А. Великая дидактика. – 1632.
Сухомлинский В.А. Сердце отдаю детям. – Киев: Радянська школа, 1970.
Ҳамидов А. “Талабаларнинг маънавий-ахлоқий тарбиясида меҳнатнинг ўрни” // Педагогика ва психология
журнали, 2021, №3, 15–21-бетлар.
Axmedov Sh. “Amaliy faoliyat orqali shaxsiy mas’uliyatni rivojlantirishning zamonaviy usullari” // Oliy ta’lim muammolari,
, №2, 33–40.
Лебедев О.Е. Трудовое воспитание в образовательной системе. – Москва: Академический проект, 2002.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.