“Yorug‘lik dispersiyasi va uni hosil bo‘lishi” mavzusini eksperimental yo‘l bilan tushuntirish metodikasi
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15483161Ключевые слова:
eksperiment, optik jarayon, nur sindirish ko‘rsatkichi, spektr, dispersiya, yorug‘lik nuri, oyna, sovun pufagi, kamalak, to‘lqin uzunligi, visual laboratoriyalar, eksperimental masalalarАннотация
Bunda talabalar optikaning hayot bilan uzviy bog‘liqligini, eksperiment va matematik hisob-kitoblar orasidagi
farqni ko‘ra olishlari mumkin, bu esa ularning optik jarayonlarni chuqur anglashiga va rivojlanishiga yo‘l ochadi.
Ularning ijodiy faolligi va mustaqil fikrlashi ortadi
Библиографические ссылки
Serway, R. A., & Jewett, J. W. (2014). Physics for Scientists and Engineers (9th ed.). Cengage Learning. (bet 1020–
.
Hecht, E. (2017). Optics (5th ed.). Pearson Education. (bet 82–100).
Nazarov, R. A., & Xalilov, X. A. (2012). Fizika darslarida tajriba va kuzatishlar. Toshkent: O‘qituvchi. (bet 88–96).
Halliday, D., Resnick, R., & Walker, J. (2013). Fundamentals of Physics (10th ed.). Wiley. (bet 907–925).
Labster Virtual Labs. https://www.labster.com
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.