Adabiy ta’limda o‘quvchilarning refleksiv ko‘nikmalarini rivojlantirish pedogogik muammo sifatida
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15483063Ключевые слова:
adabiy ta’lim, refleksiya, o‘quvchilarni rivojlantirish, ijodiy fikrlash, pedagogik texnologiyalar, munozara, shaxsiy dunyoqarash.Аннотация
Ushbu maqolada maktablardagi adabiyot darslarida o‘quvchilarning refleksiv ko‘nikmalarini rivojlantirishning
bugungi kungacha bo‘lgan amaliy va nazariy ahamiyati haqida so‘z boradi. Refleksiya o‘quvchilarning o‘z fikrlari, histuyg‘
ulari va xatti-harakatlarini tahlil qilish hamda ularga baho berish qobiliyatini shakllantiradi. Maqolada refleksiyaning
nazariy asoslari, rivojlanish bosqichlari va uni rivojlantirish usullari batafsil bayon qilingan. Refleksiya orqali o‘quvchilar
nafaqat adabiy asarlarni chuqur tushunib o‘rganadilar, balki shaxsiy dunyoqarashlarini ham boyitadilar. Ushbu tadqiqot
o‘qituvchilarga adabiy ta’lim jarayonida refleksiya imkoniyatlaridan samarali foydalanish uchun qo‘llanma bo‘lib xizmat
qiladi.
Библиографические ссылки
Abduqodirov, A. Adabiy ta’limda tarbiyaviy ahamiyat: Nazariy va amaliy asoslar. Toshkent: Fan nashriyoti, 2019.
Xoliqov, S. Adabiyot va ta’lim metodikasi. Toshkent: O‘qituvchi nashriyoti, 2021.
Jo‘raev, D. O‘quvchilarni o‘qish orqali tarbiyalash: Refleksiya usullari. Toshkent: Sharq nashriyoti, 2018.
Qurbonova, M. Ijodiy fikrlashni rivojlantirishda adabiyotning o‘rni. Samarqand: Zarafshon nashriyoti, 2020.
Omonov, B. Pedagogik texnologiyalar va adabiy ta’lim. Toshkent: Universitet nashriyoti, 2017.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.